Тональний крем – лідер косметичного ринку

Тональний крем – лідер косметичного ринку

За даними Grand View Research, обсяг світового ринку «рідкої косметики» оцінюється в 7,7 млрд. доларів США в 2021 році, і очікується, що сукупний річний темп зростання (CAGR) складе 5,4% з 2022 по 2030 рік.

Попит на «рідку косметику» зростає через зростання наявного доходу споживачів. На ринку «рідкої косметики» домінує сегмент тональних засобів, особливо серед міленіалів (від 18 до 34 років), покоління, яке гостро усвідомлює екологічні та соціальні проблеми. Тональна основа користується великою популярністю серед споживачів завдяки своїм перевагам і легкій взаємодії з сироватками і тоніками. Для виготовлення такої косметики, а також для досягнення різних ефектів і надання кольорів використовують ефектні пігменти, а не синтетичні барвники. Пігмент – це компонент, що надає матеріалам  непрозорість, колір, проте немає здатності розчинятися у носії, а лише диспергується у ньому. Тобто пігмент  буде завжди лишатися на поверхні шкіри, а не проникне всередину і не забарвить епідерміс. Колірні характеристики пігменту сильно залежать не тільки від їх хімічної структури, але і від фізичних параметрів - форми і розмірів частинок. При роботі з прозорою рецептурою рекомендований відсоток введення ефектного пігменту - від 0,025%, а от у непрозорих рецептурах відсоток введення варіюється у діапазоні 5-10 %.

Слід зауважити, що проникнення на ринок тонального крему вище, ніж у інших видів «рідкої косметики». Поява каналів електронної комерції зробила  «рідку косметику» доступною для споживачів у багатьох частинах світу. Внаслідок збільшення використання інтернету та зростаючої споживчої переваги додатків для покупок, основні учасники ринку швидко створюють веб-сайти електронної комерції у привабливих областях. Поряд зі знижками та унікальними пропозиціями, онлайн-бренди надають бонуси тим, хто приєднується до їхньої інтернет-спільноти.

Очікується, що сегмент продуктів для очей буде розширюватися в середньому на 5,6% протягом прогнозованого періоду з точки зору доходів. Рідка косметика для очей включає такі продукти, як тіні для повік, підводки для очей і туш для вій. Такі фактори, як менша кількість грудочок, гладке нанесення продукту і високий рівень точності, що забезпечується рідкими продуктами для макіяжу, стимулюють попит в цьому сегменті. Особливу увагу слід приділяти упаковці, оскільки ефектні пігменти мають різні розміри частинок і великі частинки можуть перешкоджати розпорошення продукту, якщо продукт запаковано, наприклад, у диспенсер. Отже, перед підбором упаковки, радимо впевнитися, що отвір на упаковці відповідає розміру частинок в рецептурі.

Поділитися:
Ще цікаве в категорії
Дивитися всі категорії

Будьте в курсі найцікавіших новин!

Підписуйтесь на розсилку, щоб бути в курсі новинок, акційних пропозицій і подій

Нічего не знайдено
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення веб-сайту. Продовжуючи переглядати цей сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie та Політики конфіденційності
Завантажити каталог