Ринок шампунів та його перспективи

Ринок шампунів та його перспективи

За даними GrandView Research обсяг світового ринку шампунів до 2025 року буде оцінюватися в 17,0 млн доларів США, і очікується, що сукупний річний темп зростання (CAGR) складе 7,6%.

Зростаюча обізнаність щодо здоров'я, гігієни та шкідливих побічних ефектів, пов'язані з тривалим використанням «хімічної косметики» та засобів особистої гігієни, стимулює попит на екологічні шампуні без пластикових відходів. Стало можливим використання тари з переробленого пластику, або навіть фасування у тару покупця (шампунь-бари). Загалом очікується, що зміна споживчих уподобань щодо продуктів з натуральними інгредієнтами через їх переваги, такі як захист від лупи та зменшення випадіння волосся, прискорить зростання промисловості виготовлення шампунів протягом прогнозованого періоду.

За останні кілька років пластикові відходи стали серйозною екологічною проблемою через їх шкідливий вплив на морське довкілля, на наземних тварин та навіть на людей. Ця глобальна проблема змусила виробників шукати вихід та уникати такої звичної для нас пластикової упаковки, особливо упаковки косметичних продуктів.

Зростання ринку шампунів пояснюється важливістю обізнаності споживачів щодо негативних наслідків від використання шампунів на хімічній основі, а також про переваги використання натуральних інгрідієнтів та органічних компонентів в шампунях. На  стан шкіри голови впливає безліч факторів, серед яких неправильне харчування, кліматичні зміни, стрес тощо. В результаті, серед всіх вікових груп спостерігається висока поширеність проблем, пов'язаних саме зі станом волосся. Саме тому і очікується, що потреба в необхідному живленні волосся і поліпшенні стану шкіри голови сприятиме розширенню ринку в прогнозований період. За попередніми підрахунками собівартість виробництва буде зростати через обмежену доступність рослинних інгредієнтів, що звузить клієнтську базу на ринку виробників шампунів.

Канали онлайн розповсюдження стали найбільшим сегментом, на їх частку припадає до 80% світового доходу, що стосується категорії шампуні. Проте конкуренція у цьому сегменті досить жорстка і більшість виробників намагаються комунікувати з покупцем усіма можливими способами. Так британська компанія Lush Cosmetics оголосила про запуск свого цілодобового телевізійного відеоканалу, щоб підвищити впізнаваність продукту, а також залучити клієнтів через онлайн-канали. Загальні очікування – до 2025 року, офлайн-канали принесуть дохід у розмірі 5,0 млн доларів США. Тому провідні виробники не зупиняються і відкривають власні точки продажу – все для обізнаності споживача!

Поділитися:
Ще цікаве в категорії
Дивитися всі категорії

Будьте в курсі найцікавіших новин!

Підписуйтесь на розсилку, щоб бути в курсі новинок, акційних пропозицій і подій

Нічего не знайдено
Ми використовуємо файли cookies для поліпшення веб-сайту. Продовжуючи переглядати цей сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie та Політики конфіденційності
Завантажити каталог