
За даними Grand View Research, обсяг світового ринку олії Ши оцінювався в 2,07 мільярда доларів США, і очікується, що сукупний річний темп зростання (CAGR) складе 6,8% з 2022 по 2030 рік. Оскільки зростаючий попит на замінники какао олії стимулюватиме зростання ринку протягом прогнозованого періоду.
Фактори, що впливають на ринок
Останніми роками косметична промисловість почала диверсифікувати використання олії Ши у зв'язку зі зростаючим бажанням споживачів купувати продукти, які забезпечують численні переваги та живлення. Крім того, олію Ши застосовують в продуктах для шкіри, продуктах для волосся, декоративній косметиці, дитячих олійках, лосьйонах та інших класичних продуктах. Олія Ши має широкий спектр застосування, що, як очікується, сприятиме зростанню ринку в найближчі сім років.
Інформація про продукт
Сегмент сирої та нерафінованої олії Ши займав більшу частку ринку в 62,3% у 2021 році і, як очікується, збереже домінування протягом прогнозованого періоду. Споживачі все більше цікавляться менш обробленими маслами через такі переваги, як підвищення зволоженості шкіри, загоєння порізів і подряпин, а також допомога в боротьбі з прищами.
Прогнозується, що сегмент рафінованих продуктів буде другим за темпами зростання протягом розглянутого періоду із середньорічним темпом зростання 6,5% з 2022 по 2030 рік. Тенденція використання рафінованих продуктів зростає серед споживачів через більш тривалий термін придатності продукту. Крім того, процес очищення видаляє запах і колір продукту, що, як очікується, збільшить його застосування в продуктах по догляду за шкірою.
Застосування та регіональна інформація
Підвищення обізнаності споживачів про здоров'я та красу, а також зростаюче значення сталого розвитку серед розробників продуктів призвели до неухильного збільшення попиту на органічну та натуральну косметику, що, як очікується, відкриє можливості для ключових гравців для розробки нових трендових продуктів. Європа мала найбільшу частку світового ринку. Олія Ши широко використовувалося для виробництва таких продуктів, як лосьйони для тіла, зволожуючі креми а також у виробництві шоколаду, саме в Європейському регіоні через велику кількість косметичних, фармацевтичних виробництв і харчових виробників, які там знаходяться.
Проте найбільше зростання споживання олії Ши перебдачають все ж в Азіатсько-тихоокеанському регіоні, середньорічний темп зростання складе 7,7% і завдячує цей показник стрімкому зростанню населення Китаю та Індії, адже згідно зі статистикою ООН, у грудні 2022 року в Азіатсько-тихоокеанському регіоні проживає більше половини населення світу.
Як приклад, провідні світові компанії для Китаю лімітованим тиражем навіть певні креми для рук вже випускали, тільки щоб задовольнити попит місцевих споживачів. Ось де велике поле для роздумів та потенційне розширення діяльності дистрибуторів та українських косметичних брендів.
Джерело: дослідження Grand View